First In 1st 【第一次滴第一~】

Pheeewww~, the 1st of October is the first posting day in my first blog, a day which signify a new beginning of many things~

Today, I turns from a lazy student to a teacher XD It's my first time to teach someone that will having their PMR soon~ Definitely, I can't teaching well T.T Thanks to Terence who temporary in place of me, if not they are going to learn something which is wrong from me XD
*P/S: Don't ever ask me to be teacher again XD, or I won't responsible to my mistake :P JK ~

Perhaps they really learn some useful knowledge from me :)

Please~ I want rainy morning XD, that's how I can skip my classes with this reasonable justification XD

呼~~,十月的第一天是我第一次在我的第一个部落格发文章哦~,一个象征“第一”的第一天XD

多亏今天早上的雨,我可以不用去上课~XD要是明天早上也下雨就好了~ 因为没有上课,睡到特别久,十一点才起床XD,才起床就看到朋友发来的短讯,叫我等下到学校当老师O.o,教那些要考PMR的学生~其实认识我的人都知道,我是last minutes的kaki XD,中一到中三的知识,最后一分钟读出来的肯定在两年后忘个光了XD,要我教哦~可怜她们了~

都在预料当中,一切。。。不是很顺利,问的70%我都不会T.T当什么老师啊~还好有专家出现,那个伟敬先生~XD 很想跟他说一句“你真内行!!”XD 好强哦!! XD

接下来都蛮顺利的,直到她出现!不用我说是谁,等下就知道~

问我们中几的~问我们在做什么~问我为什么穿便服~问我为什么没来学校~问了一堆无聊问题= =,要就直接写sederhana在我的毕业啦~问这样多= = 不知道明天会不会中招 XD 这个应该比万字还要准吧~XD 无所谓~,要处罚就来~我小学训练出来的胆量到今天还在XD

希望她们真的学到了些有用的知识 :)

回家就开始浪费时间~可以连续坐在电脑前18小时的我今天坐了7个小时算小事了XD 想想~其实当老师也不错的 XD

其实,浪费时间的时候,我们很难发现自己在浪费时间~如果浪费的时间加加起来,我可能有多好几年可以用~XD

0 note 【笔记】:

Post a Comment

My Life